Деловодна информация
00575
26-1549-27 20/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
20/11/2017 (дд/мм/гггг)
00575-2017-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА РАКОВСКИ 000471543
пл. България № 1
Раковски BG421 4150 България
инж. Светлана Шопова – Гл. инженер на Община Раковски; инж. Веселин Мандраджийски – Гл. експерт Инвеститорски контрол; Мариета Димитрова – Гл. юрисконсулт на Община Раковски +359 31512213/+359 31515058/+359 31512369
oa@rakovski.bg +359 31512361

Интернет адрес/и

www.rakovski.bg

http://rakovski.bg/profile/index.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://rakovski.bg/profile/index.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА ЦЕНТРАЛЕН ПЛОЩАД В КВ. „ГЕНЕРАЛ НИКОЛАЕВО“, ГР. РАКОВСКИ, ОБЩИНА РАКОВСКИ, ОБЛАСТ ПЛОВДИВ“
45000000      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е благоустрояване на площадното пространство пред църквата „Пресвето сърце Иисусово“, Читалище „Св. Св. Кирил и Методий“ и зоната пред сградата на общината в кв. „Генерал Николаево“, гр. Раковски.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
797900.94      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45112710      
45211360      
45236250      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Раковски, община Раковски, кв. "Генерал Николаево"

Предмет на обществената поръчка е благоустрояване на площадното пространство пред църквата „Пресвето сърце Иисусово“, Читалище „Св. Св. Кирил и Методий“ и зоната пред сградата на общината в кв. „Генерал Николаево“, гр. Раковски.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на работа за изпълнение предмета на поръчката    60 т.
Цена
40 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
797900.94      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Процедурата е обявена при условията на чл. 114 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът в процедурата трябва да е вписан задължително в Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнението на обекти - за четвърта група, четвърта категория строежи, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж. При участник обединение, застраховката „Професионална отгворност“ се доказва от членовете на обединението, които ще осъществяват строителни дейности.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците трябва да са изпълнили строителство с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от крайната дата за подаване на офертата. За строителство, „сходно с предмета на поръчката”, следва да се разбира: „Изграждане и/или реконструкция, благоустрояване и подобряване на физическата среда на паркове, площадни или пешеходни пространства“.

Участниците следва да са изпълнили поне 2 (два) обекта с дейности и предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от крайната дата за подаване на офертата. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

07/01/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/01/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Раковски, община Раковски, Заседателна зала - етаж ІІ, стая № 3

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците следва да разполагат най-малко със следния персонал и/или ръководен състав:
а/ Ръководител на обекта: Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" и/или еквивалентна. Професионален опит по специалността - минимум 5 години; участие като ръководител или заместник-ръководител поне в 2 сходни проекта, съгласно дефиницията за сходен, разписана в документацията.
б/ Ръководител на част паркоустройство и благоустройство - образователна степен ландшафтен архитект или еквивалентна. Професионален опит по специалността - минимум 3 години. Участие като ръководител или заместник ръководител в поне два сходни проекта, съгласно дефиницията за сходен.
в/Ръководител на част строително-ремонтни дейности (СРД)/Технически ръководител: лице отговарящо на изискванията на чл. 163“а“ от ЗУТ. Професионален опит по специалността - минимум 3 години;
г/Специалист по водоснабдяване и канализация: средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Водоснабдяване и канализация" или еквивалентна с професионален опит по специалността – минимум 3 години.
д/ Отговорник по контрола на качеството: Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. Професионален опит в осигуряване контрол на качеството най-малко на един въведен в експлоатация обект.
е/Координатор по безопасност и здраве: Завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа съгл. „Закон за здравословни и безопасни условия на труд“, Наредба № 3 за функциите и задачите на длъжностните лица и на специализираните служби в предприятията за организиране изпълнението на дейностите, свързани със защитата и профилактиките на професионалните рискове и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд (обн. ДВ, бр.102/2009 г.) и/или по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи (обн. ДВ, бр. 37/2004 г.) или еквивалентен курс на обучение. Професионален опит в осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд най-малко на един въведен в експлоатация обект.
За отговорника по качеството и координатора по безопасност и здраве е допустимо съвместяване на две позиции.
ж/ Строителни работници – поне 10 (десет) човека.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи списък на ръководния състав на участника, включително и технически лица, които ще отговарят за изпълнението на СМР по всички части на обекта, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, в т.ч. специалист/експерт (три имена и позиция); образование; професионална квалификация и опит.
Настоящата обществена поръчка се обявява по реда на чл. 114 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, точка 7 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва